Hyundai taja pengangkutan darat untuk Piala Dunia FIFA 2014

By  |  0 Comments

20140604-Hyundai Motor Kicks Off 2014 FIFA World Cup BrazilT

Hyundai Motor berbesar hati untuk menaja sejumlah 1,021 model premium sedan, SUV dan MPV untuk pengangkutan darat rasmi bagi Piala Dunia FIFA 2014 di Brazil. Malah Hyundai turut menghiaskan 32 buah bas untuk pasukan negara yang bertanding dengan slogan ‘Be there with Hyundai’.

Kurang dari dua minggu sebelum bermulanya Piala Dunia FIFA 2014, pihak Hyundai telah pun menyerahkan pengangkutan tersebut kepada penganjur utama kejohanan bola sepak tersohor dunia ini yang berlangsung di Sao Paulo, Brazil.

Antara model kenderaan yang diserahkan termasuklah Equus, Genesis, Azera, Santa Fe, Sonata, Tucson (ix35), Veloster, H1, H100 dan HB20. Kenderaan rasmi ini bakal digunakan untuk pengangkutan bagi pihak penaja, pasukan kebangsaan,krew, pengadil dan media yang bertugas sepanjang kejohanan berprestij ini.

Menurut Presiden Hyundai Motor Brazil (HMB), William Lee, pihak Hyundai sangat berbangga dapat berpeluang menjadi salah satu rakan penaja bagi kejohanan bola sepak berprestij ini. Malah secara tidak langsung, ia dapat menghubungkan Hyundai dengan peminat bola sepak seluruh dunia.

Ledakan adrenalin dan impak maksima. Antara barisan ayat yang paling digemari apabila menggambarkan prestasi sesebuah jentera. Sebelum terlibat di dalam industri auto pada tahun 2011, dia sekadar gemar melihat sport rim tetapi kini lebih suka menerokai kehebatan sesebuah jentera itu.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *