Lamborghini Huracan bersedia menggegarkan dunia automotif global

By  |  0 Comments

lamborghini-huracan-0007

Nampak gayanya Lamborghini sudah bersedia untuk menayangkan jentera supercar terbaharu mereka, Huracan, yang menggantikan model Gallardo.

Dijanakan oleh enjin 5.2 liter V10 yang mampu menghasilkan kuasa maksimum sehingga 610 hp dan puncak tork 560 Nm. Dipadankan dengan transmisi klac-berkembar tujuh kelajuan dan sistem pacuan semua roda, Huracan mampu dipecut daripada titik sifar ke 100km/j dalam hanya catatan masa 3.2 saat dan mencapai kelajuan maksimum sehingga 325km/j.

Memilih Geneva Motor Show 2014 sebagai platform untuk mempamerkannya, Lamborghini juga sudah pun meletakkan klip video jentera ini di laman sesawang Youtube. Pasti anda akan teruja melihat jentera yang begitu awesome ini!

Malah pada 4 Mac ini juga, Lamborghini akan membuat liputan pelancaran secara langsung yang akan disiarkan melalui laman sesawang rasmi mereka, Lamborghini.com. Jadi…nantikanlah ye.

Ledakan adrenalin dan impak maksima. Antara barisan ayat yang paling digemari apabila menggambarkan prestasi sesebuah jentera. Sebelum terlibat di dalam industri auto pada tahun 2011, dia sekadar gemar melihat sport rim tetapi kini lebih suka menerokai kehebatan sesebuah jentera itu.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *