Persimpangan Bertingkat Puchong Perdana ditutup sementara sehingga 30 Sept

By  |  0 Comments

Road_construction

Prasarana Malaysia Berhad telah mengeluarkan kenyataan berhubung penutupan sementara laluan dan lencongan trafik akan berlaku di persimpangan bertingkat Puchong Perdana di Lebuhraya Damansara Puchong (LDP) mulai hari ini sehingga 30 Sept.

Ia melibatkan penutupan laluan dari Kilometer 25.3 hingga 26.1 di LDP bagi membolehkan kerja Segmental Box Girders untuk Projek Laluan Ampang LRT dilaksanakan.

Penutupan sementara dan lencongan trafik itu akan dilaksanakan dalam tiga peringkat mulai pukul 11 malam hingga 5 pagi setiap hari.

Sepanjang penutupan itu, trafik dari susur jalan Litrak berhampiran bangunan Tractors Malaysia menghala Jalan PPUI dan Persiaran Puchong Perdana akan terjejas.

Sehubungan itu, aliran kontra akan dilaksanakan untuk laluan ke Puchong dan Putrajaya dari Kilometer 25.3 sehingga 26.1 serta dua laluan alternatif akan diwujudkan untuk mengurangkan kesesakan.

Ledakan adrenalin dan impak maksima. Antara barisan ayat yang paling digemari apabila menggambarkan prestasi sesebuah jentera. Sebelum terlibat di dalam industri auto pada tahun 2011, dia sekadar gemar melihat sport rim tetapi kini lebih suka menerokai kehebatan sesebuah jentera itu.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *