Volkswagen Polo hatchback versi CKD facelift bakal dilancarkan esok?

By  |  1 Comment

Screen Shot 2015-03-18 at 20.41.43

Volkswagen Malaysia telah memuat naik sekeping foto di laman media sosial FB rasmi mereka semalam, menunjukkan dua unit Polo hatchback sedang dalam proses pemasangan. Melalui status yang ditulis menyatakan, ‘ada sesuatu yang bakal berlaku’ di kilang VW, Pekan, Pahang, esok.

Adakah ini bermakna Volkswagen Malaysia bakal melancarkan Polo hatchback facelift esok? Mungkin ya, atau tidak, belum ada sebarang kepastian.

Melalui foto ini, kelihatan kerangka Polo tersebut telah dipasang dengan papan pemuka dan lampu belakang. Tetapi masih samar-samar, adakah ia model Polo facelift?

Krew InfoKereta.com akan ke sana esok untuk membuat liputan ‘apa yang bakal berlaku di kilang VW, Pekan’, jadi nantikan perkembangan selanjutnya.

Ledakan adrenalin dan impak maksima. Antara barisan ayat yang paling digemari apabila menggambarkan prestasi sesebuah jentera. Sebelum terlibat di dalam industri auto pada tahun 2011, dia sekadar gemar melihat sport rim tetapi kini lebih suka menerokai kehebatan sesebuah jentera itu.

1 Comment

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *