ETCM lancar Kempen Liga Juara Nissan UEFA – Menangi tiket ke Eropah

By  |  0 Comments

AlmeraNismo51

Edaran Tan Chong Motor Sdn Bhd (ETCM) telah melancarkan Kempen Liga Juara Nissan UEFA, dengan menawarkan promosi hebat untuk para pelanggan yang membeli mana-mana model Nissan dan berpeluang memenangi pakej ke Eropah serta menonton perlawanan Liga Juara separuh akhir secara langsung!

Kempen yang berlangsung sepanjang bulan Mac ini melibatkan model Nissan termasuklah Teana, Serena S-Hybrid, Navara, Sylphy, Grand Livina, dan Almera Nismo.

TeanaDrive20

Liga Juara UEFA merupakan kejohanan paling berprestij di Eropah dan tahun lalu Nissan telah menandatangani perjanjian kerjasama secara global selama empat tahun dengan UEFA, menjadikannya sebagai salah satu penaja rasmi.

“Liga Juara ini merupakan platfrom yang sangat penting buat Nissan di peringkat global. Sebagai pengedar rasmi Nissan di Malaysia, misi kami adalah untuk mempamerkan keterujaan antara bola sepak dan kereta Nissan pada peminat tempatan sukan ini. Kami juga yakin, dengan peluang sekali seumur hidup untuk menyaksikan Liga Juara secara langsung di Eropah ini suatu yang tidak akan dilepaskan oleh peminat sukan ini,”ujar Tan Keng Meng, Pengarah Pemasaran dan Perancangan Produk ETCM.

Ledakan adrenalin dan impak maksima. Antara barisan ayat yang paling digemari apabila menggambarkan prestasi sesebuah jentera. Sebelum terlibat di dalam industri auto pada tahun 2011, dia sekadar gemar melihat sport rim tetapi kini lebih suka menerokai kehebatan sesebuah jentera itu.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *