Toyota bakal memperkenalkan model konsep C-HR di Paris

By  |  0 Comments

TOYOTA C-HR

Setelah agak lama menunggu masa yang sesuai untuk memperkenalkan model crossover kompak, Toyota telah mengesahkan bakal mendedahkan model konsep SUV bersaiz kecil di Paris Motor Show 2014 awal Oktober ini.

Malah Toyota telah pun mengeluarkan imej teaser untuk model konsep C-HR ini yang dijangka menggunakan penjana kuasa hibrid bagi menjanjikan “ketangkasan dalam pemanduan”.

Memilih rekaan yang lebih kontemporari, SUV crossover ini juga bakal dipadankan dengan spoiler bumbung, ciri-ciri yang penuh aerodinamik dan penggunaan elemen yang artistik termasuk LED.

Bakal diletakkan di bawah segmen-C, kemungkinan besar model konsep C-HR memiliki saiz yang lebih kurang sama dengan RAV4.

Malah Toyota turut mensasarkan untuk memproduksikan model ini bagi memberikan persaingan buat model Ford EcoSport, Holden Trax, Mitsubishi ASX, Peugeot 2008, Nissan Juke, Skoda Yeti dan Nissan Qashqai.

Ledakan adrenalin dan impak maksima. Antara barisan ayat yang paling digemari apabila menggambarkan prestasi sesebuah jentera. Sebelum terlibat di dalam industri auto pada tahun 2011, dia sekadar gemar melihat sport rim tetapi kini lebih suka menerokai kehebatan sesebuah jentera itu.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *