Beberapa R&R akan ditutup pada 18 & 19 Nov ini – PLUS

By  |  0 Comments

R&R

Menurut kenyataan yang dikeluarkan oleh Projek Lebuhraya Usahasama Berhad (PLUS), beberapa kawasan rehat dan rawat (R&R) serta hentian di bawah kendaliannya akan ditutup dua hari kepada pengguna lebuh raya mulai Rabu ini.

Penutupan ini bermula jam 8 pagi hingga 5 petang dan bertujuan melancarkan kerja penyelenggaraan di kawasan R&R serta hentian terlibat.

R&R yang ditutup pada 18 Nov ini ialah Hentian Sebelah Taiping Arah Selatan (7 pagi hingga 5 petang), Hentian Sebelah Bukit Gantang Arah Utara dan R&R Tapah Arah Selatan (8 pagi hingga 5 petang) serta R&R Dengkil Arah Utara Lebuhraya Elite (9 pagi hingga 5 petang), menurut kenyataan itu.

Manakala Hentian Sebelah Taiping Arah Utara (7 pagi hingga 5 petang), Hentian Sebelah Simpang Pulai (8 pagi hingga 5 petang) dan Restoran Jejantas Ayer Keroh Arah Selatan (9 pagi hingga 4 petang) akan ditutup pada 19 Nov.

Sepanjang kerja penyelenggaraan ini dijalankan, semua gerai, kiosk dan kemudahan awam lain akan ditutup kepada orang ramai manakala stesen minyak masih dibuka seperti biasa.

Sumber foto : PLUS

Ledakan adrenalin dan impak maksima. Antara barisan ayat yang paling digemari apabila menggambarkan prestasi sesebuah jentera. Sebelum terlibat di dalam industri auto pada tahun 2011, dia sekadar gemar melihat sport rim tetapi kini lebih suka menerokai kehebatan sesebuah jentera itu.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *