Chevrolet Spark 2016 bakal didedahkan pada 2 Apr ini

By  |  0 Comments

Chevrolet_spark-2016

Baru-baru ini, Chevrolet telah mendedahkan satu imej kabur mengenai model Spark 2016. Ia dikatakan bakal didedahkan sepenuhnya pada 2 April ini di peringkat global.

Sebelum tarikh itu, Chevrolet bertegas akan tetap mengunci mulut daripada mendedahkan spesifikasi teknikalnya secara rasmi. Namun difahamkan, kemungkinan besar Spark 2016 ini dijanakan oleh enjin 1.0 liter tiga-silinder dengan kuasa 75 Hp. Ia juga bakal dipadankan dengan transmisi manual lima-kelajuan dan menggunakan sekitar 4.3 liter per 100 km bagi bahan apinya.

Spark 2016 ini dikatakan berukuran 3680mm panjang dan jarak roda pula 2385mm, memberikan ruang kargonya seluas 1,000 liter apabila tempat duduk penumpang belakang dibaringkan.

Ia juga bakal menampilkan elemen termasuk kawalan kelajuan, tempat duduk dengan haba panas, bumbung matahari, bantuan parkir, dan sistem hiburan.

Chevrolet Spark 2016 ini bakal didedahkan pada 2 Apr ini di Seoul dan New York Auto Show.

Ledakan adrenalin dan impak maksima. Antara barisan ayat yang paling digemari apabila menggambarkan prestasi sesebuah jentera. Sebelum terlibat di dalam industri auto pada tahun 2011, dia sekadar gemar melihat sport rim tetapi kini lebih suka menerokai kehebatan sesebuah jentera itu.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *