Chevrolet Colorado Z71 Trail Boss Edition dipamerkan di Cleveland Auto Show 2015

By  |  0 Comments

Chevrolet-Colorado-Z71-Trail-Boss-Edition-2

Jika pengeluar kenderaan terkemuka lain memilih untuk memperkenalkan model baharu atau pun sekadar model konsep di pentas automotif global umpama Geneva Motor Show, Chevrolet pula menjadikan Cleveland Auto Show 2015 untuk mempertontonkan Chevrolet Colorado Z71 Trail Boss Edition.

Model edisi istimewa Colorado ini dijual pada harga USD$28,505, dan tambahan USD$3,320 bagi pakej suspensi Z71 off-road truck. Ia dilengkapi dengan rim aluminium dark argent metallic bersaiz 17-inci yang dibaluti tayar Goodyear DuraTrac 265/65 R17.

Chevrolet-Colorado-Z71-Trail-Boss-Edition-1

Model ini juga menerima kargo boleh-alih GearOn, dapra (fender) berwarna hitam, dan pembahagi kargo dengan logo hitam.

The Colorado Z71 Trail Boss Edition turut didatangkan dengan lampu utama projektor, lampu kabus hadapan, cangkuk pelindung hadapan, pemijak bersaiz tiga-inci dan karpet lantai dengan logo “Z71”.

Ia bakal dipasarkan bermula pada musim bunga ini.

Ledakan adrenalin dan impak maksima. Antara barisan ayat yang paling digemari apabila menggambarkan prestasi sesebuah jentera. Sebelum terlibat di dalam industri auto pada tahun 2011, dia sekadar gemar melihat sport rim tetapi kini lebih suka menerokai kehebatan sesebuah jentera itu.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *