Honda Ridgeline 2017 menanti masa ditampilkan di Chicago

By  |  0 Comments

Honda-Ridgeline

Antara persediaan terakhir sebelum menampilkannya di pentas Chicago Auto Show, Honda telah menyebarkan foto imej model Ridgeline 2017.

Walau pun belum bersedia ‘memecahkan rahsia selanjutnya’, berdasarkan foto yang disebarkan ini, Rodgeline 2017 kelihatan menampilkan imej yang lebih tradisional bagi sebuah trak dengan suar dapra (fender flares) yang maskulin, spoiler dan lampu belakang baharu.

Honda turut menggelarkan Ridgeline 2017 ini sebagai “Trak serba baharu yang bakal mendominasi anugerah prestasi, keselesaan dan utiliti ke tahap baharu dengan gaya yang baharu dengan mengetengahkan keunikan daripada Honda”.

Untuk mengetahui lebih lanjut mengenainya, kena nantikan giliran Ridgeline 2017 dipertontonkan di Chicago Auto Show serta ia juga dijangka bakal diperkenalkan secara lebih rasmi pada tahun hadapan.

Ledakan adrenalin dan impak maksima. Antara barisan ayat yang paling digemari apabila menggambarkan prestasi sesebuah jentera. Sebelum terlibat di dalam industri auto pada tahun 2011, dia sekadar gemar melihat sport rim tetapi kini lebih suka menerokai kehebatan sesebuah jentera itu.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *