Volkswagen GT up! Turbo versi produksi bakal muncul pada Mei ini?

By  |  0 Comments
Model konsep Volkswagen GT up! 2011

Model konsep Volkswagen GT up! 2011

Media Brazil telah melaporkan Volkswagen akhirnya mengambil keputusan untuk memperkenalkan model GT up! versi produksi tidak lama lagi. Setelah menampilkan model konsepnya pada September 2011 di Frankfurt Motor Show, baru kini Volkswagen bersedia untuk menghasilkan model produksi dan memasarkannya di beberapa buat negara.

Menurut sumber media tersebut, model GT up! ini mungkin akan dipadankan dengan enjin 1.0 TSI pengecas turbo tiga-silinder yang mampu menghasilkan kuasa sehingga 100 hp. Enjin yang dihasilkan di Sao Paulo ini turut sama digunakan pada model facelift Polo. Ia juga dikatakan bakal dipadankan dengan kotak gear manual lima-kelajuan.

Sehingga kini, tiada pengesahan secara sahih daripada pihak Volkswagen yang dikatakan masih menantikan masa yang sesuai untuk membuat pengumuman mengenainya. Walau bagaimana pun, difahamkan model GT up! ini akan diperkenalkan pada bulan Mei ini.

Ledakan adrenalin dan impak maksima. Antara barisan ayat yang paling digemari apabila menggambarkan prestasi sesebuah jentera. Sebelum terlibat di dalam industri auto pada tahun 2011, dia sekadar gemar melihat sport rim tetapi kini lebih suka menerokai kehebatan sesebuah jentera itu.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *