Mazda CX-3 bakal tampil di Los Angeles Auto Show 19 Nov ini

By  |  0 Comments

Mazda CX-3

Mazda telah mendedahkan foto teaser bagi model CX-3 yang bakal melakukan penampilan perdana di Los Angeles Auto Show pada 19 November ini.

Bakal memasuki pasaran Crossover, CX-3 ini menjanjikan penampilan yang serba “menawan dan sofistikated” hasil rekaan Kodo.

Melalui foto yang didedahkan ini, kelihatan gril hadapan yang cantik bergaya ditampilkan dengan bentuk kerangka yang lebih versatil.

Kemungkinan besar, CX-3 ini bakal dijanakan oleh enjin 1.5-liter SKYACTIV-G (75 PS/135 Nm), 1.5-liter SKYACTIV-G (90 PS/148 Nm), 1.5-liter SKYACTIV-G i-ELOOP (115 PS/148 Nm) atau 1.5-liter SKYACTIV-D (105 PS/220 Nm).

Selain CX-3, Mazda juga telah mengumumkan perancangan untuk mendedahkan model facelift bagi CX-5 dan Mazda6 pada pameran automotif yang sama.

Ledakan adrenalin dan impak maksima. Antara barisan ayat yang paling digemari apabila menggambarkan prestasi sesebuah jentera. Sebelum terlibat di dalam industri auto pada tahun 2011, dia sekadar gemar melihat sport rim tetapi kini lebih suka menerokai kehebatan sesebuah jentera itu.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *