Siri Jelajah Hyundai-Sime Darby Motors di The Curve hujung minggu ini

By  |  0 Comments

I40_MAIN_01_01_2013_1st silver-edit_EDITED

Jika anda yang tercari-cari kenderaan baharu untuk dimiliki, mungkin boleh mempertimbangkan model keluaran Hyundai yang sudah banyak menerima sentuhan moden dan semakin dipercayai. Di Malaysia, kenderaan Hyundai semakin banyak menjalar di atas jalan. Bukan sahaja memiliki imej yang menarik, malah keupayaan dan kredibiliti kenderaan buatannya juga boleh dikatakan makin seiring dengan jenama lain khususnya dari Jepun dan Eropah sendiri.

Hyundai-Sime Darby Motors iaitu pengedar rasmi jenama itu di Malaysia juga semakin gigih membawa masuk pelbagai model untuk pasaran tempatan. Malah, Hyundai-Sime Darby Motors juga tidak ketinggalan mengadakan banyak program promosi jualan kenderaannya saban tahun.

Terbaru, Hyundai-Sime Darby Motors bakal menganjurkan siri jelajahnya yang pertama untuk tahun ini dengan memilih The Curve, Mutiara Damansara sebagai lokasi. Bermula pada 5 hingga 9 Mac ini, Siri Jelajah Hyundai membawakan pelbagai model menarik untuk dipamerkan, sekali gus memberi peluang kepada orang ramai mendekati produk keluaran Hyundai. Jika berkenan, bolehlah terus membuat tempahan. Model yang bakal dipamerkan ialah i40, Sonata, Elantra, Tucson, Santa Fe, Veloster dan i10.

Bagi pengunjung yang bertuah hadir di siri jelajah ini yang bermula pada jam 10 pagi sehingga 10 malam, dan menempah mana-mana model yang ditawarkan, juga berpeluang membawa pulang pelbagai hadiah menarik dari Hyundai-Sime Darby Motors.

Ledakan adrenalin dan impak maksima. Antara barisan ayat yang paling digemari apabila menggambarkan prestasi sesebuah jentera. Sebelum terlibat di dalam industri auto pada tahun 2011, dia sekadar gemar melihat sport rim tetapi kini lebih suka menerokai kehebatan sesebuah jentera itu.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *