Ford lancar S-Max Titanium Sport di Geneva

By  |  0 Comments

Merancakkan lagi pentas Geneva Motor Show yang sedang berlangsung, Ford turut mengambil bahagian dengan memperkenalkan model S-Max dengan varian Titanium Sport.

Ford S-Max Titanium Sport dilengkapi dengan kit badan yang lebih bergaya termasuk spoiler belakang, rim aloi lima-jejari bersaiz 18-inci, suspensi sport, tempat duduk Napoli dengan jahitan merah dan pilihan bumbung panoramik.

Ford-EcoSport-3

Model ini juga menerima padanan lampu utama LED yang dirombak semula dengan menampilkan teknologi Glare-Free Highbeam, di mana ia boleh mengesan kenderaan di hadapan, yang datang dari arah hadapan dan bergerak pada arah yang sama.

Ford turut mengatakan S-MAX Titanium Sport baharu ini turut ditawarkan dengan sistem Pacuan Semua-Roda Pintar dan penjana kuasa yang lebih sofistikated, termasuk enjin 1.5 liter EcoBoost yang mampu menghamburkan kuasa 158 hp.

Ledakan adrenalin dan impak maksima. Antara barisan ayat yang paling digemari apabila menggambarkan prestasi sesebuah jentera. Sebelum terlibat di dalam industri auto pada tahun 2011, dia sekadar gemar melihat sport rim tetapi kini lebih suka menerokai kehebatan sesebuah jentera itu.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *