Mercedes-Benz bakal tayang model konsep van mini Vision Tokyo di TMS 2015

By  |  0 Comments

Merc

Beberapa hari sebelum berlangsungnya Tokyo Motor Show (TMS) 2015, Mercedes-Benz turut menayangkan imej pengenalan bagi model konsep van mini ciptaan mereka.

Van mini yang diberi nama Vision Tokyo ini dikatakan model konseo yang “progresif & serba mewah”. Ia juga mengambil ilham rekaan minimalis dengan gaya pintu gelungsur yang lebih menarik serta lampu utama yang langsing.

Bagi menampakkan gaya yang lebih stailo, van mini ini juga dipadankan dengan rim aloi bersaiz besar dan kelihatan gantungan bahagian hadapan dan belakang lebih menyerlah. Malah ia juga menampilkan ruang dalaman kabin yang lebih luas.

Model konsep Mercedes-Benz Vision Tokyo ini kemungkinan besar akan dipadankan dengan penjana kuasa elektrik sepenuhnya.

Untuk mengetahui lebih lanjut mengenai model konsep ini, kena tunggu TMS yang bakal berlangsung mulai 30 Oktober hingga 8 November ini.

Ledakan adrenalin dan impak maksima. Antara barisan ayat yang paling digemari apabila menggambarkan prestasi sesebuah jentera. Sebelum terlibat di dalam industri auto pada tahun 2011, dia sekadar gemar melihat sport rim tetapi kini lebih suka menerokai kehebatan sesebuah jentera itu.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *