KL MRT : Persiaran Surian ditutup mulai esok hingga 30 Okt ini

By  |  0 Comments

mrt-surian-pelangi

MMC Gamuda KVMRT (PDP) Sdn Bhd telah mengeluarkan kenyataan berhubung dengan Persiaran Surian (arah Sungai Buloh) yang akan ditutup pada sebelah malam untuk kerja menaikkan bahan bina landasan projek Transit Aliran Massa (MRT).

Ia melibatkan laluan sepanjang laluan sepanjang 250 meter di hadapan stesen minyak Shell itu yang akan ditutup mulai esok sehingga 30 Okt antara pukul 10 malam hingga 5 pagi setiap hari sepanjang tempoh berkenaan.

Sepanjang penutupan itu, dua lorong akan dibuka untuk pengguna yang menghala ke Sungai Buloh.

MMC Gamuda juga mengumumkan penutupan lorong kiri dari KM 14.6 hingga KM 14.8 di Lebuhraya Cheras-Kajang (arah Kuala Lumpur) akan ditutup 24 jam sehari mulai esok hingga 21 Okt bagi kerja memasang semula dan mengecat.

Di mana empat lorong di situ akan dikurangkan kepada tiga lorong sejauh 200 meter di susur keluar motosikal Exit 704 (persimpangan bertingkat bandar Tun Hussein Onn).

Ledakan adrenalin dan impak maksima. Antara barisan ayat yang paling digemari apabila menggambarkan prestasi sesebuah jentera. Sebelum terlibat di dalam industri auto pada tahun 2011, dia sekadar gemar melihat sport rim tetapi kini lebih suka menerokai kehebatan sesebuah jentera itu.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *