Laluan alternatif untuk kerja naik taraf penghadang jambatan di Persimpangan Bertingkat Shah Alam

By  |  0 Comments

Print

PLUS Malaysia Berhad telah mengumumkan penutupan lorong dan larangan kenderaan berat secara berperingkat di Persimpangan Bertingkat Shah Alam bagi kerja menaik taraf penghadang jambatan.

Sehubungan itu, penutupan lorong dan larangan kenderaan berat secara berperingkat akan diaktifkan bagi kenderaan dari arah Shah Alam, Setia Alam dan Bukit Raja yang menghala ke Lebuh raya ELITE dan KLIA bermula 18 Jun 2015 hingga 4 Januari 2016 akan datang.

Justeru, PLUS menjangkakan akan berlaku sedikit gangguan trafik ketika penutupan lorong ini diaktifkan.

Walau bagaimanapun, PLUS telah mengambil beberapa langkah proaktif bagi memastikan impak yang minimum ke atas pergerakan trafik di laluan terbabit.

Oleh yang demikian, semua pemandu kenderaan berat dari arah Shah Alam, Setia Alam atau Bukit Raja yang menghala ke Lebuh raya ELITE dan KLIA dinasihatkan supaya menggunakan laluan alternatif.

PLUS turut menasihatkan semua pemandu supaya merancang perjalanan, mematuhi semua papan tanda serta arahan yang diberikan oleh pihak PLUS.

Ledakan adrenalin dan impak maksima. Antara barisan ayat yang paling digemari apabila menggambarkan prestasi sesebuah jentera. Sebelum terlibat di dalam industri auto pada tahun 2011, dia sekadar gemar melihat sport rim tetapi kini lebih suka menerokai kehebatan sesebuah jentera itu.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *