Volkswagen & Uber berkolaborasi tawar pakej istimewa untuk miliki Polo

By  |  0 Comments

PoloCKD37

Volkswagen Malaysia kini bekerjasama dengan pihak Uber untuk memberi peluang kepada Rakan-rakan Uber sedia ada menaik taraf kenderaan mereka menerusi satu pakej istimewa yang boleh didapati mulai sekarang hingga 30 April depan.

Rakan-rakan Uber boleh membeli Polo 1.6 dan Polo Sedan pada kadar faedah kosong peratus serta tanpa bayaran permulaan. Bayaran bulanan pula bermula RM999 untuk tempoh sembilan tahun menerusi kempen ‘Polo Goes Zero’ Volkswagen.

Selain daripada harga istimewa ini, kolaborasi itu juga membolehkan Rakan-rakan Uber menerima diskaun sebanyak RM200 untuk kos penyelenggaraan berkala pertama mereka dan cukai jalan percuma (bernilai RM90).

VW Polo Sedan

Volkswagen Polo 1.6 dan Polo Sedan memiliki tiga ciri utama yang sama: empat tingkap kuasa automatik dengan fungsi anti-tersepit, transmisi automatik enam kelajuan dan sistem Intelligent Crash Response System (ICRS) yang akan membuka kunci semua pintu secara automatik, mematikan kuasa pam bahan api dan menyalakan lampu kecemasan sebaik sahaja beg udara dikeluarkan atau ketika peregang tali pinggang keledar diaktifkan. Kedua-dua model Polo ini didatangkan dalam lima warna berbeza iaitu Candy White, Flash Red, Pepper Grey, Reflex Silver dan Deep Black.

Polo 1.6 dan Polo Sedan ditawarkan pada harga RM89,888 dan RM91,888 seunit.

Untuk layak menyertai promosi ini, Rakan-rakan Uber perlu menyediakan Penyata Uber terkini mereka bagi tujuan pengesahan. Anda juga boleh melayari laman web partners.uber.com untuk mendaftar sebagai rakan Uber dengan kod promosi “ubervwpolo”.

Ledakan adrenalin dan impak maksima. Antara barisan ayat yang paling digemari apabila menggambarkan prestasi sesebuah jentera. Sebelum terlibat di dalam industri auto pada tahun 2011, dia sekadar gemar melihat sport rim tetapi kini lebih suka menerokai kehebatan sesebuah jentera itu.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *