Honda S660 lebih superb dengan kit lengkap Mugen

By  |  0 Comments

Honda-S660-Mugen-11

Honda S660 telah dibikin dengan imej yang begitu teruja dan mengagumkan. Namun itu mungkin tidak cukup membuatkan pembikinnya memilih untuk membuatkannya lebih hensem dan kacak bergaya dengan penampilan pek kit lengkap dari Mugen.

Di mana Mugen telah menzahirkan imej yang lebih superb dengan menampilkan bampar hadapan yang direka penuh bergaya, rim aloi bersaiz 15- dan 16-inci baharu, spoiler belakang dan hardtop.

Honda-S660-Mugen-12

Perubahan gaya lain yang turut dilakukan termasuklah skirt sisi yang lebih agresif, rekaan hud yang berlainan dan juga lip spoiler hadapan.

Pada bahagian kabinnya pula, ia ditampilkan dengan karpet lantai Mugen, perumah cermin pandang belakang genting karbon, dan tombol gear karbon. Selain itu, logo Mugen dan bingkai plat nombor pendaftaran karbon turut ditampilkan.

Sekadar paras rupa yang superb adakalanya tidak begitu mendatangkan kepuasan, maka Mugen turut melakukan pelarasan semula pada suspensinya menjadi lebih keras dan mantap, memadankan paip ekzos keluli tahan karat dan juga menambah baik sistem brek. Nah! Apa lagi yang tak cukup?

Ledakan adrenalin dan impak maksima. Antara barisan ayat yang paling digemari apabila menggambarkan prestasi sesebuah jentera. Sebelum terlibat di dalam industri auto pada tahun 2011, dia sekadar gemar melihat sport rim tetapi kini lebih suka menerokai kehebatan sesebuah jentera itu.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *