Nissan bakal mempertontonkan model konsep crossover di Sao Paulo Motor Show 2014

By  |  0 Comments

Nissan concept

Nissan bakal mendedahkan model konsep crossover terbaharunya yang bakal dipertontonkan di Sao Paulo Motor Show yang akan berlangsung pada 29 Oktober ini.

Dengan mendedahkan imej teaser pertamanya, crossover konsep daripada segmen-B ini dikatakan bakal dilahirkan sebagai model produksi pada tahun hadapan. Walau bagaimana pun, Nissan masih menyimpul rahsia mengenai perincian model ini.

Namun jika dilihat pada foto teaser ini, bahagian hadapannya sedikit rendah dan menambahkan kedudukan pada bahagian belakang dan rel bumbungnya.

Malah kelihatan logo Nissan yang agak besar terletak pada bahagian tengah gril hadapan.Ia juga dilengkapi dengan lampu utama LED serta rim aloi bersaiz besar. Bahagian sisinya pula kelihatan gagah dan mantap. Warna perak pada kerangka dengan gabungan bumbung jingga mungkin membayangkan model produksinya bakal ditawarkan pada beberapa varian.

Ledakan adrenalin dan impak maksima. Antara barisan ayat yang paling digemari apabila menggambarkan prestasi sesebuah jentera. Sebelum terlibat di dalam industri auto pada tahun 2011, dia sekadar gemar melihat sport rim tetapi kini lebih suka menerokai kehebatan sesebuah jentera itu.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *