Perodua lanjutkan servis bantuan bagi mangsa banjir

By  |  0 Comments

2015-perodua-datuk-aminar-001

Dalam majlis pelancaran Perodua M-Team pagi tadi, Presiden dan CEO Perodua, Datuk Aminar Rashid Salleh, turut mengumumkan lanjutan servis bantuan untuk mangsa banjir yang mana kenderaan Perodua milik mereka terlibat dengan bencana alam ini.

Seperti tahun lalu, Perodua turut memberikan bantuan yang sama untuk kawasan yang terlibat dengan bencana banjir ini, termasuk menghulurkan derma dan menghantar kakitangan sebagai sukarelawan membantu para mangsa banjir.

Kali ini, Perodua turut mengumumkan langkah yang sama termasuk menawarkan pemeriksaan percuma bagi kenderaan Perodua milik para pelanggan yang terlibat serta diskaun sebanyak 20% untuk alat ganti terpilih.

“Sebagai tambahan, kami turut menawarkan rebat tunai sebanyak RM100 untuk servis tunda kenderaan ke pusat servis berhampiran. Tawaran ini untuk semua pemilik kenderaan Perodua yang terlibat dengan banjir di mana-mana lokasi di Malaysia, pada bila-bila masa tahun ini,” kata Presiden dan CEO Perodua, Datuk Aminar Rashid Salleh.

Pelanggan Perodua diminta menghantar kenderaan Perodua mereka ke pusat penyelengaraan Perodua yang terdekat. Terdapat 187 pusat penyelenggaraan Perodua di seluruh negara.

Ledakan adrenalin dan impak maksima. Antara barisan ayat yang paling digemari apabila menggambarkan prestasi sesebuah jentera. Sebelum terlibat di dalam industri auto pada tahun 2011, dia sekadar gemar melihat sport rim tetapi kini lebih suka menerokai kehebatan sesebuah jentera itu.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *