Penutupan jalan di Lebuhraya Cheras-Kajang diteruskan dari 15-31 Jan

By  |  0 Comments

MRT_CHERAS

MMC Gamuda KVMRT Sdn Bhd telah mengeluarkan notis pemberitahuan berhubung penutupan jalan di Lebuhraya Cheras-Kajang akan diteruskan selama 15 malam iaitu dari 15 hingga 31 Januari ini.

Jalan berkenaan akan ditutup di dua bahagian iaitu Penutupan A dan Penutupan B, dari jam 11 malam hingga 6 pagi secara sekejap-sekejap untuk membolehkan kerja penyudah dan mengecat dilakukan terhadap Tiang Penyambut 55 – Tiang Penyambut 57 SBG (Lintasan Khas).

Menurut syarikat itu, penutupan A melibatkan jalan sepanjang 200 meter di KM18, Lebuhraya Cheras di mana dua lorong akan dibuka kepada kenderaan dari Kuala Lumpur ke Kajang.

Sebagai alternatif, kenderaan boleh menggunakan jalan susur ke Bukit Dukung/Taman Koperasi Cuepacs dan Jalan Cheras Lama untuk ke Kajang.

Penutupan B pula melibatkan penutupan laluan sepanjang 400 meter dari KM18.2 ke KM17.8 di Lebuhraya Cheras-Kajang.

Sepanjang penutupan itu, pemandu dari arah Kajang menghala ke Kuala Lumpur dinasihatkan supaya membelok ke jalan susur untuk ke Jalan Kampung Bukit Dukung dan belok ke kiri bagi memasuki semula Lebuhraya Cheras-Kajang (Lebuhraya Grandsaga) untuk menuju ke Kuala Lumpur.

Sumber foto : Laman web MRT

Ledakan adrenalin dan impak maksima. Antara barisan ayat yang paling digemari apabila menggambarkan prestasi sesebuah jentera. Sebelum terlibat di dalam industri auto pada tahun 2011, dia sekadar gemar melihat sport rim tetapi kini lebih suka menerokai kehebatan sesebuah jentera itu.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *