LITRAK tawar diskaun sempena Krismas

By  |  0 Comments

LDP_Toll_EXTRA

Kumpulan Lingkaran Trans Kota Sdn. Bhd. (Litrak) telah mengumumkan diskaun tol bagi pengguna Lebuhraya Damansara Puchong (LDP) dan Lebuh raya Sprint sempena perayaan Krismas Jumaat depan.

Menurut Pengurus Bahagian Komunikasi Kumpulan Litrak, Shah Rizal Mohamed Fawzi, diskaun tol sebanyak 60 sen diberikan kepada pengguna LDP bagi semua kelas kenderaan manakala pengguna Lebuhraya Sprint untuk semua kelas kenderaan pula akan menikmati diskaun tol 20 sen.

Diskaun tol sempena Krismas pada 25 Disemberi ini akan bermula pukul 12.01 tengah malam dan berakhir pada 11.59 malam.

Shah Rizal berkata, Kumpulan Litrak telah memberikan diskaun tol sejak tahun 2010 sebagai usaha membantu dan berkongsi kegembiraan bersama pengguna bagi menyambut musim perayaan.

Dalam perkembangan lain, Kumpulan Litrak akan menggunakan sistem bayaran elektronik sepenuhnya bermula tahun depan. Buat masa ini, sistem tersebut masih dalam peringkat percubaan dan akan beroperasi sepenuhnya pada bulan Mac 2016 untuk Lebuhraya Sprint dan pada September 2016 untuk LDP.

Ledakan adrenalin dan impak maksima. Antara barisan ayat yang paling digemari apabila menggambarkan prestasi sesebuah jentera. Sebelum terlibat di dalam industri auto pada tahun 2011, dia sekadar gemar melihat sport rim tetapi kini lebih suka menerokai kehebatan sesebuah jentera itu.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *