UMW Toyota tawar lebih nilai bagi Vios, Altis, Innova & Alphard

By  |  0 Comments

001 Vios TRD  compressed

UMW Toyota telah mengumumkan, mulai 1 September ini, tiga lagi modelnya dalam pasaran juga akan ditawarkan dengan aksesori tambahan tanpa melibatkan penambahan kos. Model tersebut ialah Toyota Corolla Altis, Innova dan Alphard, yang menyertai Vios dan Hilux yang telah menerima tawaran seumpama itu pada Jun lalu.

Bermula dengan Toyota Corolla Altis, ia didatangkan dengan pakej aerokit termasuk sistem hiburan dengan skrin sesentuh DVD-AVN bersaiz 7-inci. Elemen ini ditawarkan untuk tiga varian terkini Altis. Sebelum ini, set aerokit terbabit dijual pada harga RM2,438 untuk semua varian, sementara DVD-AVN pula berharga RM3,121.70 untuk 1.8E dan RM1,860.30 bagi 1.8G serta 2.0G.

Bagi Toyota Innova 2.0G pula, ia turut menerima sistem hiburan DVD-AVN yang sama, bersama skrin monitor 8-inci yang dipasang untuk penumpang di belakang. Malah pakej Toyota Premium & Security Film serta pengepam tayar mudah alih juga ditawarkan untuk varian ini.

Untuk Toyota Alphard pula, ia turut ditawarkan dengan aerokit TRD secara percuma, dilengkapi dengan lampu nyalaan siang dan pelindung pintu. Begitu juga dengan skrin monitor 10.2-inci untuk penumpang tempat duduk belakang yang ditawarkan tanpa kos tambahan.

Turut diumumkan ialah penambahan spesifikasi bagi Toyota Vios. Di mana sistem hiburan DVD-AVN yang sebelum ini hanya standard untuk varian 1.5G dan TRD Sportivo, kini turut ditawarkan untuk 1.5E.

Ledakan adrenalin dan impak maksima. Antara barisan ayat yang paling digemari apabila menggambarkan prestasi sesebuah jentera. Sebelum terlibat di dalam industri auto pada tahun 2011, dia sekadar gemar melihat sport rim tetapi kini lebih suka menerokai kehebatan sesebuah jentera itu.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *