Infiniti dedah imej kabin bagi Q30

By  |  0 Comments

Infiniti_Q30

Pada 15 September ini jam 10.15 pagi (waktu Frankfurt), Infiniti Q30 Premium kompak aktif yang pertama dijadualkan akan dipamerkan di Frankfurt Motor Show.

Model serba baharu Q30 ini mengetengahkan kategori kenderaan konsep yang dibangunkan untuk pelanggan yang gemarkan gaya urban tersendiri. Ia turut menawarkan karateristik pemanduan dinamik dengan penuh keyakinan dan prestasi yang cukup responsif serta pengendalian yang lebih mantap.

Infiniti Q30 SECOND IMAGE image 4k - 1 Sept 2015

Menjelang dua minggu lagi ia bakal dipertontonkan, Infiniti telah menyebarkan foto pertama rekaan kabinnya.

Ternyata bahagian kabin juga tidak terlepas daripada menerima sentuhan yang penuh karakteristik, malah dilengkapi dengan material dan proses yang paling berkualiti. Setaraf dengan imej moden premium yang dibawanya.

Salah satu sentuhan terperinci ialah bahan Dinamika seperti suede dari Itali yang kian banyak digunakan dalam industri busana, dan kini digunakan untuk melapik bumbung dan tiang kabin Q30.

Tempat duduk pemandu dan penumpang telah direka untuk menambah keselesaan dan memberi sokongan dengan titik pinggul yang lebih tinggi. Gabungan tempat duduk dan kelincahan Q30 ini banyak membantu di jalan bandar mahupun luar bandar.

“Rekaan luaran dan bentuk kabin asimetri Q30 sememangnya menampilkan gaya Infiniti yang tersendiri. Dengan adanya Q30, kami memasuki segmen baru dan memperluaskan tawaran kepada para pelanggan kami. Kenderaan ini merupakan salah satu strategi penting kami untuk menjadi pengeluar kereta premium utama dalam pasaran antarabangsa,” kata Presiden Infiniti, Roland Krueger.

Ledakan adrenalin dan impak maksima. Antara barisan ayat yang paling digemari apabila menggambarkan prestasi sesebuah jentera. Sebelum terlibat di dalam industri auto pada tahun 2011, dia sekadar gemar melihat sport rim tetapi kini lebih suka menerokai kehebatan sesebuah jentera itu.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *