Ford & SDAC tawar rebat tunai sempena Merdeka

By  |  0 Comments

FiestaEcoboost_29

Bagi meraikan hari kemerdekaan Malaysia yang ke-58, Ford dan pengedarnya, Sime Darby Auto Connexion (SDAC) kini menawarkan rebat tunai yang menarik sehingga RM13,000 ke atas model-model terpilih di seluruh negara, bermula sekarang hingga 30 September.

Para pelanggan bakal menerima rebat tunai yang menarik sehingga RM13,000 untuk Focus yang padat dengan ciri. Rebat tunai sehingga RM12,000 untuk Fiesta yang sporty dan sehingga RM9,000 bagi model EcoSport yang versatil – atau kadar sifar faedah hingga lima tahun.

Sebagai tambahan, Ford dan SDAC juga menawarkan pelanggan trak pikap Ranger rebat tunai sehingga RM5,500.

Menawarkan pakej keselamatan yang tiada tandingannya di Malaysia, rangkaian model Ranger dilengkapi dengan pelbagai ciri keselamatan aktif dan pasif. Ini termasuklah Electronic Stability Control (ESC) Ford pada semua varian, cagak ISOFIX untuk tempat duduk kanak-kanak bagi model Wildtrak, XLT and XL Double Cab.

Ranger_Ext_39

Semua varian Ranger juga hadir bersama beg udara untuk pemandu dan penumpang hadapan. Sementara model Wiltrak pula ditambah dengan beg udara jenis curtain bagi meningkatkan tahap perlindungannya.

Promosi bulan kemerdekaan itu digabungkan dengan Pelan Servis Lanjutan Ford, sekali gus membuatkan inilah masa terbaik untuk memiliki sebuah kenderaan Ford. Ditawarkan ke atas semua kenderaan penumpang Ford, ESP merupakan program penyelenggaraan selama tiga tahun atau perbatuan sejauh 60,000km yang direka untuk memberi ketenangan minda dan kemudahan kepada para pelanggan tanpa sebarang kos tambahan. ESP Ford juga merangkumi penggantian beberapa alat ganti terpilih dan kos buruh percuma.

Semua kenderaan penumpang Ford hadir bersama jaminan pengeluar selama tiga tahun atau perbatuan sejauh 100,000km. Selain Program Jaminan Lanjutan selama dua tahun atau perbatuan sejauh 100,000km daripada SDAC.

Ecosport_Ext_03

“Memandangkan kita maraikan kemerdekaan negara yang ke-58, kami ingin menjadikan pemilikan kenderaan Ford lebih mudah kepada rakyat Malaysia,” kata Pengarah Urusan Sime Darby Auto Connexion, Lee Eu San.

Ledakan adrenalin dan impak maksima. Antara barisan ayat yang paling digemari apabila menggambarkan prestasi sesebuah jentera. Sebelum terlibat di dalam industri auto pada tahun 2011, dia sekadar gemar melihat sport rim tetapi kini lebih suka menerokai kehebatan sesebuah jentera itu.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *