ETCM lancar Pusat 3S Nissan di Taiping

By  |  0 Comments

01 ETCM Taiping 3S Centre_Exterior

Edaran Tan Chong Motor Sdn Bhd (ETCM) telah melancarkan Pusat 3S Nissan di Taiping, iaitu pusat 3S ke-19 ETCM di Malaysia.

Ia menjadi Pusat 3S Nissan kedua yang dibuka pada tahun ini selepas pelancaran Pusat 3S Mega Johor Jaya, Mei lalu. Malah ETCM juga bakal melancarkan Pusat 4S Glenmarie tidak lama lagi. Sekali gus membuktikan komitmen ETCM untuk meningkatkan rangkaian jualannya serta memastikan pengalaman pemilikan kenderaan pelanggan dapat dicapai di semua peringkat.

02 ETCM Taiping 3S Centre_Interior

Pusat 3S Nissan ETCM di Taiping memiliki ruang seluas lebih 17,846 kaki persegi. Ia terletak di lokasi strategik untuk memberi kemudahan kepada penduduk sekitarnya. Pusat sehenti ini menawarkan pelanggan kemudahan untuk memandu uji, membeli model-model terbaharu Nissan, servis kenderaan dan mendapatkan alat ganti untuk kereta Nissan mereka, semuanya di bawah satu bumbung.

Menelan kos pengubahsuaian sebanyak RM800,000, bilik pameran ini mampu mempamerkan sehingga lapan buah kenderaan Nissan pada satu-satu masa. Manakala pusat servisnya pula mempunyai lapan ruang penyelenggaraan dengan kapasiti menyelenggara sehingga 30 buah kenderaan sehari.

Antara kemudahan yang turut disediakan termasuklah sebuah ruang rehat dan ruang minuman, lengkap bersama WiFi serta sudut kanak-kanak.

04 The VIPs launched the ETCM Taiping 3S Centre

Pengarah Eksekutif ETCM, Dato’ Dr. Ang Bon Beng berkata, “Dengan meningkatnya peluang perniagaan dan infrastruktur yang lebih baik di Taiping, permintaan terhadap kenderaan penumpang dan komersial juga bertambah. Sudah menjadi tanggungjawab kami untuk memberi sokongan kepada para pemilik kenderaan Nissan dan komuniti di sini menerusi sebuah Pusat 3S Nissan.”

Sehingga kini, ETCM mempunyai rangkaian ekstensif melibatkan 100 buah bilik pameran termasuk pengedar dan 60 buah Bengkel Tan Chong Express Auto Service (TCEAS) di seluruh negara. ETCM mensasarkan untuk memiliki 20 buah Pusat 3S di seluruh Malaysia menjelang akhir tahun ini.

Ledakan adrenalin dan impak maksima. Antara barisan ayat yang paling digemari apabila menggambarkan prestasi sesebuah jentera. Sebelum terlibat di dalam industri auto pada tahun 2011, dia sekadar gemar melihat sport rim tetapi kini lebih suka menerokai kehebatan sesebuah jentera itu.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *