Diskaun 20% untuk pengguna NPE sempena Aidilfitri

By  |  0 Comments
Sekadar gambar hiasan

Sekadar gambar hiasan

Pengurusan Divisyen Tol IJM, pengendali syarikat konsesi Lebuhraya Baru Pantai (NPE) telah mengumumkan pemberian diskaun tol sebanyak 20% akan diberikan pada 17 Julai ini sempena dengan sambutan Aidilfitri.

Menurut Ketua Pegawai Operasi Divisyen Tol IJM, Wan Salwani Wan Yusoff, pemberian diskaun tol bermula 12.01 pagi hingga 12 malam pada hari berkenaan, laporan Bernama.

Wan Salwani berkata pihaknya menyarankan kepada pengguna untuk menggunakan Lebuhraya Sungai Besi (Besraya) dan Lebuhraya Kajang-Seremban (Lekas) untuk ke selatan manakala bagi mereka ingin ke timur, pengguna boleh menggunakan Besraya melalui persimpangan Kuchai Lama untuk ke Plaza Tol Loke Yew menuju ke MRR2.

Divisyen Tol IJM turut menyediakan maklumat trafik terkini di semua ‘Variable Message System’ (VMS) sepanjang NPE atau pengguna lebuhraya ini mengikutinya menerusi Twitter bagi merancang perjalanan.

Ledakan adrenalin dan impak maksima. Antara barisan ayat yang paling digemari apabila menggambarkan prestasi sesebuah jentera. Sebelum terlibat di dalam industri auto pada tahun 2011, dia sekadar gemar melihat sport rim tetapi kini lebih suka menerokai kehebatan sesebuah jentera itu.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *