Subaru Exiga Crossover 7 diperkenalkan di Jepun

By  |  0 Comments

Subaru-Exiga-Crossover-7-5

Memilih untuk memperkenalkan dan memasarkannya di negara sendiri, Subaru telah pun melancarkan model baharu Exiga Crossover 7 baru-baru ini.

Namanya diambil lebih kurang dengan model konsep yang pernah diperkenalkan sebelum ini, Exiga Crossover 7 hadir dengan gril yang nampak lebih mantap, lapisan plastik pada badannya, lampu nyalaan siang LED, roof rail, spoiler belakang dan rim aloi bersaiz 17-inci.

Subaru-Exiga-Crossover-7-16

Bahagian dalamnya juga ditampilkan dengan rekaan yang menarik, temasuk dilengkapi dengan tempat duduk balutan kulit, kekemasan hitam berkilat dan metalik. Ia juga ditampilkan dengan tempat duduk hadapan dengan fungsi haba panas, pedal aloi dan sistem hiburan.

Exiga Crossover 7 dijanakan oleh enjin 2.5 liter empat-silinder yang mampu menghasilkan kuasa sehingga 173 Ps dan tork 235 Nm. Ia dipadankan dengan CVT dan sistem pacuan semua-roda simetri.

Model crossover ini bakal dijual di Negara Matahari Terbit pada bulan hadapan dengan harga bermula ¥2,550,000.

Ledakan adrenalin dan impak maksima. Antara barisan ayat yang paling digemari apabila menggambarkan prestasi sesebuah jentera. Sebelum terlibat di dalam industri auto pada tahun 2011, dia sekadar gemar melihat sport rim tetapi kini lebih suka menerokai kehebatan sesebuah jentera itu.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *