Volkswagen Malaysia memperkukuhkan perkhidmatan selepas jualan

By  |  0 Comments

VW-Technical-Service-Centre

Volkswagen Group Malaysia (VGM) dilihat sekali lagi mengukuhkan komitmen dan janjinya kepada pasaran tempatan untuk “Sentiasa berada di sisi anda” menerusi satu sesi makan tengah hari istimewa bersama media di Aloft, Kuala Lumpur, semalam.

VGM telah menawarkan perkhidmatan bertaraf dunia melalui Pusat Servis Teknikal Volkswagen di Kuala Lumpur yang dilengkapi peralatan diagnostik tercanggih. Pusat itu akan beroperasi sebagai sebuah kemudahan penjagaan pakar untuk kerja-kerja pembaikan dan khidmat selepas jualan yang mampu menangani apa jua isu dengan pantas serta efektif.

Bukan itu sahaja, Volkswagen Malaysia ada memperkenalkan Perkhidmatan Concierge baharu yang kini beroperasi di 10 pusat servis selepas jualan di seluruh Malaysia. Ia melibatkan kakitangan terlatih yang bertindak selaku titik hubungan pertama sebaik sahaja pelanggan masuk ke pusat servis. Langkah ini nyata dapat meningkatkan lagi kualiti pengalaman pelanggan ketika berada di sana.

Volkswagen Malaysia juga mengumumkan bahawa keupayaan Program Jaminan Mobiliti Volkswagen telah dipertingkatkan dengan adanya lebih 200 unit kenderaan untuk program tersebut.

PoloCKD36

Pengarah Urusan VGM, Armin Keller berkata, “Di Volkswagen, kami sentiasa berusaha untuk menambah baik tawaran kepada para pelanggan. Sama ada dengan menjadikan kenderaan kami lebih mudah diakses termasuk melalui kempen ‘Polo Goes Zero’ atau mengambil inisitiaf untuk meningkatkan lagi kualiti khidmat selepas jualan agar ia setaraf dengan kualiti antarabangsa. Komitmen ini adalah intipati kepada janji kami untuk ‘Sentiasa berada di sisi anda’ dan akan diteruskan pada tahun-tahun mendatang.”

Melalui kempen ‘Polo Goes Zero’ iaitu bagi varian Polo dan Polo Sedan ditawarkan pada bayaran bulanan RM999 selama tujuh tahun, tanpa bayaran permulaan dan faedah 0%, telah memberangsangkan apabila lebih 50% unit berjaya dijual sejak kempen itu dilancarkan bulan lalu.

Ledakan adrenalin dan impak maksima. Antara barisan ayat yang paling digemari apabila menggambarkan prestasi sesebuah jentera. Sebelum terlibat di dalam industri auto pada tahun 2011, dia sekadar gemar melihat sport rim tetapi kini lebih suka menerokai kehebatan sesebuah jentera itu.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *