Toyota anjur tawaran hebat sehingga 10 Mei ini

By  |  0 Comments

April Promotion

UMW Toyota Motor sedang menganjurkan siri jelajah dan kempen promosi bagi kesemua modelnya, termasuklah Camry Hibrid baharu.

Camry Hibrid ini ditampilkan dengan pelbagai elemen baharu termasuklah penggunaan teknologi hibrid sepenuhnya, paparan titik buta, sistem ekzos berkembar dan tujuh beg udara.

Camry_Hybrid_Ext_02

Bagi TRD Sportivo pula, ia menampilkan Vios TRD Sportivo dan model baharu Hilux TRD Sport. Selain itu, kempen promosi ini turut melibatkan model Corolla Altis, Alphard dan Previa.

Sebagai tambahan, pelanggan yang membuat tembahan mana-mana model terpilih pada siri jelajah ini bakal menerima tawaran istimewa, bergantung pada terma dan syarat. Malah berpeluang menerima cenderahati eksklusif Toyota sementara stok masih ada.

Lokasi siri jelajah adalah seperti berikut :

Toyota-roadshow-1

Toyota-roadshow-2

Toyota-roadshow-3

Ledakan adrenalin dan impak maksima. Antara barisan ayat yang paling digemari apabila menggambarkan prestasi sesebuah jentera. Sebelum terlibat di dalam industri auto pada tahun 2011, dia sekadar gemar melihat sport rim tetapi kini lebih suka menerokai kehebatan sesebuah jentera itu.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *