Citroen sebar lagi beberapa imej model konsep Aircross

By  |  0 Comments

Citroen-Aircross-concept-1

Sehari sebelum mendedahkan Aircross sepenuhnya, Citroen telah menyebarkan beberapa imej model konsep ini. Dilihat memiliki banyak persamaan rekaan dengan C4 Cactus, model konsep ini juga kelihatan menampilkan lampu nyalaan siang LED yang nipis terletak pada bahagian atas lampu utama yang besar.

Namun tidak seperti Cactus yang memiliki lampu belakang persegi, model konsep Aircross ini menerapkan lampu kluster melintang yang lebih nipis dengan pemegang pintu belakang yang terselindung di sebalik tiang-C.

Kerangka yang nampak funky juga banyak dipertingkatkan dengan lapisan plastik, cermin pintu yang sedikit pelik, rim aloi yang lebih menarik dengan pilihan tayar Continental serta hud corong udara dengan lapisan aluminium. Model konsep ini juga mungkin tampil dengan bumbung panoramik, palang bumbung dan beberapa kamera pemantauan di sekelilingnya.

Citroen dijangka akan mendedahkan model konsep ini esok dan mungkin akan mempertontonkannya di Auto Shanghai 25 pada hujung bulan ini.

Ledakan adrenalin dan impak maksima. Antara barisan ayat yang paling digemari apabila menggambarkan prestasi sesebuah jentera. Sebelum terlibat di dalam industri auto pada tahun 2011, dia sekadar gemar melihat sport rim tetapi kini lebih suka menerokai kehebatan sesebuah jentera itu.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *