Toyota sebar video sistem Safety Sense – Mungkin bakal ditampilkan pada Corolla facelift

By  |  0 Comments

Toyota Serbia telah menyebarkan satu video mengenai sistem Safety Sense yang dikatakan bakal ditampilkan pada model akan datangnya.

Dalam video tersebut, kelihatan seperti model Corolla yang ditampilkan dan ia mungkin juga model spesifikasi Eropah. Adakah Toyota memang sedang dalam pembikinan Corolla facelift atau sengaja menggunakan ia sebagai model grafik di dalam video tersebut? Jika ya, nampak gayanya Toyota Eropah memang tidak sabar untuk memperkenalkan model facelift tersebut kurang daripada dua tahun model sedia ada berada di pasaran.

Kalau benar ia merupakan Corolla facelift, nampak gayanya tidak banyak perubahan luaran yang ditampilkan melainkan terdapat sedikit elemen yang seakan menyamai Toyota Auris 2015. Di mana bahagian hadapannya nampak leboh garang tetapi kurang elegan. Manakala padanan bar krom pada bahagian belakangnya pula lebih nipis yang disambungkan pada lambu belakang. Malah bampar belakang juga kelihatan sedikit berbeza.

Ledakan adrenalin dan impak maksima. Antara barisan ayat yang paling digemari apabila menggambarkan prestasi sesebuah jentera. Sebelum terlibat di dalam industri auto pada tahun 2011, dia sekadar gemar melihat sport rim tetapi kini lebih suka menerokai kehebatan sesebuah jentera itu.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *