Kia bakal dedah model konsep Trail’ster di Chicago Auto Show

By  |  0 Comments

Kia-trailster-1

Kia telah memaparkan gambar kedua mengenai model konsepnya, Trail’ster, yang dijangka bakal dipertontonkan di Chicago Auto Show 2015 pada 12 Feb ini. Melalui nama yang dipilih pula, kemungkinan besar ia adalah penyambung evolusi bagi model konsep Track’ster yang pernah dipertontonkan di pertunjukan automotif yang sama tiga tahun yang lalu.

Melihat pada gambarannya, Trail’ster kelihatan dilitupi bumbung kanvas boleh laras dan menampilkan empat-pintu. Malah ia juga menampilkan pelindung bawah badan aluminimum dan rim aloi dua-tona yang membuatkan imejnya kelihatan lebih rugged.

Kia-trailster-2

Apa yang paling menarik mengenai model konsep ini ialah ia turut dipadankan dengan sistem pacuan semua-roda elektrik. Ada sumber mengatakan ia mungkin bakal dijanakan oleh enjin 2.0 liter turbo yang mampu menghamburkan kuasa sehingga 250 hp yang disalurkan menerusi sistem pacuan semua-roda kawalan elektronik serta kotak gear manual enam-kelajuan.

Ledakan adrenalin dan impak maksima. Antara barisan ayat yang paling digemari apabila menggambarkan prestasi sesebuah jentera. Sebelum terlibat di dalam industri auto pada tahun 2011, dia sekadar gemar melihat sport rim tetapi kini lebih suka menerokai kehebatan sesebuah jentera itu.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *