Ford Batu Pahat dinaik taraf

By  |  0 Comments

Photo 3 - Ang Trading Exterior (1)

Sime Darby Auto Connexion (SDAC), rakan pengedar Ford di Malaysia telah mengumumkan pemindahan bilik pameran dan pusat servis Ang Trading Batu Pahat ke premis baharu. Ia sekali gus mampu menawarkan khidmat jualan, servis dan alat ganti di bawah satu bumbung serta kemudahan yang telah dinaik taraf kepada para pelanggannya.

Ang Trading Batu Pahat merupakan pengedar Ford paling lama di Malaysia dan telah terlibat dalam perniagaan ini sejak tahun 1980. Dengan pengalaman selama 35 tahun, pusat 3S itu kini telah dipindahkan ke lokasi yang strategik demi memberi kemudahan serta perkhidmatan lebih baik kepada para pelanggan menerusi penambahan tiga ruang penyelenggaraan dan menggandakan ruang pameran secara keseluruhannya.

Photo 1 - Group Photo

“Kemudahan baharu ini menunjukkan proses naik taraf yang signifikan kepada para pelanggan di Batu Pahat. Dengan pelaburan mencecah RM1.5 juta, ia sememangnya lebih lengkap demi memenuhi segala keperluan jualan dan selepas jualan daripada pelanggan baharu dan sedia ada Ford,” kata Pengarah Urusan Sime Darby Auto Connexion, Lee Eu San.

Ang Trading Batu Pahat mempunyai enam ruang servis yang dilengkapi peralatan diagnostik terkini dan dikendalikan oleh juruteknik bertauliah Ford. Sebanyak dua ruang Quick Lane juga disediakan bagi membolehkan penyelenggaraan dan pembaikan kecil dilakukan ke atas kereta yang hanya memakan masa kurang dua jam.

Di mana pelanggan juga tidak perlu membuat temu janji terlebih dahulu. Penyelenggaraan itu termasuklah penukaran minyak enjin dan penapis, sistem brek, tayar, pembaikan sistem ekzos yang mudah, talaan serta penjajaran. Para pelanggan juga boleh menikmati kemudahan-kemudahan yang telah dinaik taraf seperti lounge yang selesa, lengkap dengan Wi-Fi percuma dan minuman panas.

Sempena pelancaran rasmi dan pembukaan semula itu, Ang Trading Batu Pahat turut menawarkan TV percuma kepada 10 pelanggan yang menempah kenderaan selepas majlis pelancarannya. Pelanggan yang menghantar kenderaan untuk diservis mulai sekarang hingga 28 Februari pula layak menerima pemeriksaan keselamatan 10 poin secara percuma.

Ledakan adrenalin dan impak maksima. Antara barisan ayat yang paling digemari apabila menggambarkan prestasi sesebuah jentera. Sebelum terlibat di dalam industri auto pada tahun 2011, dia sekadar gemar melihat sport rim tetapi kini lebih suka menerokai kehebatan sesebuah jentera itu.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *