Mitsubishi bakal memperkenalkan model konsep baharu di Geneva Motor Show Mac ini

By  |  0 Comments

Mitsubishi-New-concept-2

Mitsubishi Motors telah menyebarkan foto pertama model konsep terbaharu mereka yang dijangka bakal didedahkan sepenuhnya di Geneva Motor Show Mac ini.

Walau bagaimana pun, Mitsubishi masih tidak memperkatakan lebih terperinci mengenai model konsep terbaharu ini tetapi mengesahkan ia merupakan model pra-tonton bagi generasi akan datang dengan 2WD teknologi plug-in hybrid electronic (PHEV).

Mitsubishi-New-concept-1

Ia juga dikatakan bakal tampil dengan rekaan yang lebih berani serta kombinasi pintar antara kejuruteraan, kecekapan motor elektrik dengan output tinggi, impak alam sekitar yang lebih rendah, ketahanan dinamik dan gaya sporty.

Berdasarkan foto yang disebarkan ini, berkemungkinan besar Mitsubishi sedang dalam persediaan untuk menambah baik versi Concept XR-PHEV yang pernah dipertontonkan di Tokyo Motor Show pada November 2013 lalu.

Ledakan adrenalin dan impak maksima. Antara barisan ayat yang paling digemari apabila menggambarkan prestasi sesebuah jentera. Sebelum terlibat di dalam industri auto pada tahun 2011, dia sekadar gemar melihat sport rim tetapi kini lebih suka menerokai kehebatan sesebuah jentera itu.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *