Hyundai tawar ‘Bantuan Banjir Hyundai’ untuk pelanggannya yang terjejas akibat banjir

By  |  0 Comments

Hyundai technician inspecting a car that is damaged by the flood

Hyundai-Sime Darby Motors (HSDM) bekerjasama dengan Aspire Lifestyles dan Affluent Flow untuk membantu pemilik kenderaan Hyundai yang terjejas akibat bencana banjir di Perak dan Pantai Timur.

Aspire Lifestyles bersedia memberikan perkhidmatan tunda dan Affluent Flow pula membekalkan produk Bluechem yang digunakan untuk membersihkan enjin dan sistem minyak.

Kempen ‘Bantuan Banjir Hyundai’ bermula dari 9 Januari sehingga 28 Februari ini khas untuk pemilik kenderaan Hyundai yang terjejas. Ia meliputi diskaun sebanyak 30% untuk alat ganti tulen Hyundai, perkhidmatan buruh percuma untuk kerja-kerja membaikpulih dan servis menunda kenderaan percuma ke mana-mana pusat servis Hyundai yang berdekatan.

“Kami amat berterima kasih kepada semua pemilik kenderaan Hyundai yang memberikan sokongan terhadap Hyundai selama ini. Justeru, kami juga berkongsi kesedihan dengan tragedi yang menimpa mereka dan inilah masa terbaik untuk kami membantu meringankan beban yang ditanggung,”ujar Lau Yit Mun, Pengarah Urusan HSDM.

Sebanyak 11 pusat servis bertauliah Hyundai di Perak, Pahang, Kelantan dan Terengganu akan menawarkan perkhidmatan ini. Antaranya e C.M. Chok Brothers Sdn Bhd (Kuantan), Chuan Seng Auto Services Sdn Bhd (Taiping), Harima Auto Mobil Sdn Bhd (Kota Bahru), MD Service Sdn Bhd (Bentong), Musaini Auto Sdn Bhd (Kuala Terrengganu), Regency Auto Parts & Services Sdn Bhd (Kuala Terrengganu), Sime Darby Auto Hyundai Sdn Bhd (Ipoh), Sri Baru Fast Automobile Sdn Bhd (Kota Bahru), Syarikat United Motor Supply Sdn Bhd (Mentakab), Tian Siang Auto (SWAN) Sdn Bhd (Sitiawan) dan YS Autoworld Sdn Bhd (Kuantan).

Untuk maklumat lanjut mengenai kempen ini, bolehlah menghubungi Hyundai di talian 1300-13-2000.

Ledakan adrenalin dan impak maksima. Antara barisan ayat yang paling digemari apabila menggambarkan prestasi sesebuah jentera. Sebelum terlibat di dalam industri auto pada tahun 2011, dia sekadar gemar melihat sport rim tetapi kini lebih suka menerokai kehebatan sesebuah jentera itu.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *