ETCM anjur kempen promosi ‘The Great Nissan Buy 1 Win 1’

By  |  0 Comments

L33_Nissan_Teana_2014_001

Sempena meraikan ulang tahun Tan Chong dan kemerdekaan negara yang ke-57, Edaran Tan Chong Motor (ETCM) menganjurkan kempen promosi ‘The Great Nissan Buy 1 Win 1’. Kempen yang bermula pada 1 September hingga 31 Oktober 2014 ini memberi peluang kepada rakyat Malaysia untuk memenangi beberapa model terlaris Nissan.

Di mana para pelanggan yang membeli sebuah kenderaan Nissan sepanjang tempoh kempen promosi ini layak untuk menyertainya. Seramai enam pelanggang bertuah akan membawa pulang sebuah lagi model Nissan apabila membeli sebuah kenderaan Nissan. Dengan keseluruhan hadiah bernilai lebih RM888,888 model-model Nissan seperti Teana dan Sylphy serba baharu, Serena S-Hybrid, serta banyak lagi sedia untuk dimenangi.

Serena79

Tujuan kempen promosi ini adalah untuk memberi peluang yang lebih berganjaran buat para pelanggan. Pengalaman pemilikan sepenuhnya pelanggan adalah amat penting buat ETCM. Justeru, kempen promosi ini merupakan satu cara untuk menzahirkan rasa penghargaan buat para pelanggan yang telah menyokong ETCM dan Nissan selama ini.

Orang ramai yang berminat untuk pandu uji mana-mana model Nissan adalah dijemput ke karnival pandu uji istimewa yang akan diadakan di Dewan Konsep – Auto City, Prai, Pulau Pinang pada 20 dan 21 September 2014 dari 10 pagi hingga 10 malam. Acara Pandu Uji ini membolehkan orang ramai memandu uji model-model Nissan seperti Sylphy, Teana, Juke, Leaf, Elgrand, 370Z dan Murano.

2014_Nissan_Sylphy_002

Aktiviti tambahan termasuk pemeriksaan kesihatan kenderaan 34 mata percuma dan ‘Teana Car Theatre’ bagi para pengunjung merasai sendiri pengalaman sistem bunyi keliling Teana serba baharu dengan Sistem Audio Premium BOSE. Terdapat juga hadiah-hadiah cabutan bertuah seperti sistem musik BOSE SoundTouchTM Portable Wi-Fi® bernilai RM2,290 dan produk kosmetik Shiseido Global Suncare bernilai RM375 yang disediakan.

Selepas Pulau Pinang, ETCM juga akan mengadakan satu lagi karnival pandu uji di Wilayah Selatan tidak lama lagi. Selain daripada kempen ini, para pelanggan juga boleh menikmati tawaran tambahan menarik yang lain menerusi Kempen Merdeka ETCM yang sedang berlangsung hingga akhir September 2014.

Perician kempen promosi ‘The Great Nissan Buy 1 Win 1’ :

Screen Shot 2014-09-14 at 10.27.27

Ledakan adrenalin dan impak maksima. Antara barisan ayat yang paling digemari apabila menggambarkan prestasi sesebuah jentera. Sebelum terlibat di dalam industri auto pada tahun 2011, dia sekadar gemar melihat sport rim tetapi kini lebih suka menerokai kehebatan sesebuah jentera itu.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *